Ping Busuk

Saturday 5 March 2011

Hari Bertuah Aku Dengan Isteriku

Pada mulanya aku berasa tension sebab tak dapat pergi hari keluarga untuk ofis bini aku.. aku terpaksa pergi kesekolah sebab ada Mesyuarat Agong PIBG pada hari ini. tapi aku terima semuanya dgn redha la,.. nak buat macam mana tugas la katakan.. hahahah...
 Apa yang aku nak ceritakan yang bertuah kepada ko orang semua sebab aku dapat hamper masa cabutan bertuah di sekolah.. kiranya aku nih termasuk dalam 30 orang yan bertuah la daripada 250 orang yang berada disitu...
Nak dijadikan cerita, Isteri aku pun dapat cabutan bertuah jugak pada hari ini. tapi hadiah dia lebih mahal dari aku la.. dia tak apa la sponsor banyak.. tak macam di sekolah.. dia dapat mixer.. okla tuh.. nak ceritakan aku dgn dia bertuah je pada hari ini.. tak kira la hadiah tuh mahal ke murah.

No comments:

Post a Comment