Ping Busuk

Tuesday, 29 March 2011

Berkongsi Trafik dari Bangku Kosong

Assalamualaikum semua....

Aku tulis ni semua sebab aku mau trafik dari bangku kosong.. sebab dia janjikan trafk boleh menjangkau ke 300-400 sehari.




Aku perlukan trafik ni sebab aku tak tahan dah tengok blog aku tak ada org nak masukk.. lagi pun blog aku nih bukan dikenali ramai lagi.. harapnya dengan adanya bangku kosong nih boleh meningkatkan lagi trafik blog aku ni.. kepada semua yang baca entri ni boleh la kalau nak join sekali.. tapi aku tak tahu la lama mana lagi bangku kosong ni terima pendaftaran.. hehehheeh

5 comments:

  1. Salam .. erkk saya tak janjikan trafik buat blog anda sampai beratus gitu. Cuma ... saya boleh katakan .. trafik di blog saya begitu dan mana tahu ... saya dapat 'berikan' sedikit dari trafik tu ke sini .. :)

    Apapun terima kasih kerana sudi join. Jenguk2 bloglist rumah biru, rumah hijau .. :) saya ada masukkan ke tak .. ok?

    ReplyDelete
  2. salam kunjung mengunjung dari bloglist bk..
    teruskan usaha jaya bakti...

    ReplyDelete
  3. salam kenal mengenal

    http://sicempakabiru.blogspot.com/

    ReplyDelete