Ping Busuk

Tuesday 12 April 2011

Saham Di Bank Rakyat.

Sukanya aku hari ini.. boleh jugak aku membeli sham di bank rakyat .. dah berhari2 dah aku pergi ke bank rakyat sebab nak beli saham.. tapi hari ini baru aku berjaya utk membeli saham tersebut..

Cubala ko orang bayangkan .. hari pertama aku pergi lupa nak bawa photostat IC...
hari kedua pergi bank tu tutup pukul 3 petang lak.. aku sampai kul 3.30 petang. tension rasanya.. aku pergi pula hari juamaat.. di pintu tulis 12.45 tapi kul 12 dah tutup...

hari ini la baru aku membeli saham di bank rakyat.. tapi dapat 500 jer.. tapi nasib baik dia bukak lagi bulan 5 ni.. kepada sesiapa yg ingin membeli saham lebih dari 500 ringgit boleh la mengisi borang tambahan.. sebab setiap org akan dapat menyimpan sehingga 100K...

Yg tu kira bernasib baik la kalau dapat.. sebab benda tuh semua kena Q... kalau ada rezeki kita dapat la kita menambah saham kita di bank rakyat... \

bagi sesiapa yang masih tidak mengisi lagi borang tambahan .. boleh la anda semua berbuat demikian sekarang.. itu saje la aku nak cite utk kali ni...

di bawah ini ada notis utk ko org semua.. jangan pergi beli saham dengan wakil yg tidak dikenali.. seboleh2nya pergi terus la ke bank rakyat.. nanti tak pasal2 duit hilang saham tak dapat.. heheh

Notis Penting Saham Bank Rakyat

             
Bagi yang sudah menjadi ahli Bank Rakyat dengan membeli saham baru-baru ini, mesti gembira kan? Sorrylah sekarang ni asyik cerita mengenai saham Bank Rakyat aja. Yang ni adalah notis penting mengenai saham Bank Rakyat yang saya dapat kat facebook.

So berhati-hatilah bagi yang baru nak langgan dan ada pihak yang mengaku dilantik oleh Bank Rakyat bagi tujuan pembelian saham. Proses untuk memiliki saham Bank Rakyat hanya boleh dilakukan di cawangan Bank Rakyat sahaja.

Macam-macam le dengan orang yang mengambil kesempatan.
 

4 comments:

  1. ada yg ambil kesempatan
    cam yg ambil loan BR juga

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah x sia2 beratur panjang... 5 ratus pon 5 ratus la... application tambah saham dari tahun 2005 termakbul tahun neh.. syukurr... =)

    ReplyDelete
  3. teman gi semalam.... ingat nak beli dalam 150k tapi guard kata takleh lebih2, tak baik.. so teman pon beli 500 je lah.... kikiki... (150k....peh... mana nak cekau!!!)

    ReplyDelete
  4. dia punya keuntungan ok tak..yerly percentage dlm berpa ek!!!

    ReplyDelete